Sol!

Oj. Har verkligen haft supermycket att göra så har dock ej hunnit att uppdatera bloggis på ett tag! Veckan har varit väldigt lärorik i skolan! Vi har blivit tilldelade romanser som vi ska lära oss, haft första masterclass-lektionen, och det känns som att jag redan nu, fast jag bara gått 2 veckor på nya skolan, att jag har lärt mig grymt mycket! :) Fredagar till ära är det gehörs och musikteori som vi fördjupar oss i, det är kul! Så kul, så att jag, Isabel och Frida satt och rent ut sagt asgarvade på lektionen, det blir ju alltid värre när man inte får skratta i vissa situationer, hihi.. Nya schemat har kommit och vi börjar med sånglektion direkt på måndagmorgon och jag är först ut, host host. Nå, de går nog bra! Känner mig dock lite krasslig..

*

Gårdagen bjöd även på mer än enbart gehörs och musikteori! Jag och sötmosen Delphine bestämde oss för att gå ut, äta god mat, umgås och eventuellt nattklubb, och så blev det! Isabel hade inte möjlighet att följa med men snart så ska du ocksåå med gumman! Vi träffades vid Slussen jag och Delphine, där vi sedan gick vidare till Djurgårdsfärjan som tog oss över till Djurgården där vi gick till Josefina. Eftersom det var så varmt igår kväll så kunde vi till och med sitta ute och ta oss en drink! Klockan 22,00 hade vi bokat bord till Berns så vi då åkte vi dit. Supermycket folk, trevlig stämning - det kan inte bli bättre! ELLER JO, seriöst. Deras mat. Wow! Jag tog tigerräkor med sallad, de godaste tigerräkorna EVER! Delphine tog kycklingspett med kyckling. Efterrätten var också godast ever, chokladfondue! Nami nami. Efter att vi proppat i oss all mat så drabbades vi båda av en enorm matkoma (inte så konstigt) men vi valde ändå att gå ut på nattklubb, så efter notan var betald styrde vi vår kos mot Vickan där vi dansade ett tag, men eftersom vi var så mätta så var de inte större glädje att dansa igår kväll, haha!


Berns chokladfondue - 5 av 5 toasters!

Planerna för kvällen är inte heller så dåliga, yeeeho!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Låter superskoj och jättegott! Mmmm :)

2011-09-05 @ 13:01:43
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0