O K E J

Helt okej dag idag faktiskt!! Nog för att den nu inte började så bra, men det är en annan historia. Var arg som ett åskmoln några timmar imorse, men ilskan lade ner sig rätt så snabbt när jag kom till skolan och fick träffa min underbara klass! Vår första lektion var dagen till ära scenspråk, som var väldigt lärorikt! Mycket roligt. Min klass är bäst! Yeah. Sista lektionen var musikhistoria med klassisk inriktning då eftersom vi ju håller på med sånt. Det var OK, under pausen fikade vi eftersom snälla Isa och Katta fixat fika, tack tjejer! Smarrigt värre alltså. OJOJOJ, nu har jag massor med planer! Gud så skönt, vill dock bara verkställa dem, fort fort fort!!! Very excited nu alltså.



I'm tough, I'm ambitious, and I know exactly what I want. If that makes me a bitch, okay.
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0