Ny vecka!

Nya möjligheter, javisst stämmer ju det :) Har just lämnat en väldigt intensiv, men även efterlängtad och lärorik helg bakom mig med både utbildning och jobb. Ser fram emot det kommande månaderna! Vädret ihelgen har varit toppen, men dock har jag inte riktigt kunnat ta del av det höstväder vi haft här, men har iallafall kunnat se ut genom fönstret ;) Just nu flyter allt på bra, otroligt bra. Jag mår bra nu, och antibiotikakuren är så gott som uppäten! Vädret är även på min sida idag också, solen kikar fram lite försiktigt bakom den gråbeklädda himlen. Det bli nog en fin dag idag :) Dock så är det endast 6 grader, brr... Ledig idag, har massor med saker att göra plus att jag måste plugga flitigt nu! Musikprov på fredag... Kör ikväll, ser fram emot det och hoppas på att min röst håller för ikväll och resten av veckan!
Foto: Anna Aava  Sthlm 22 oktober 2010
Ha en fin dag alla! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Detsamma <3

2011-09-26 @ 10:25:49
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0