Wonderful.

Härlig dag idag! Pysslat om mig på morgonkvisten, haft lite manikyr och pedikyr, vaxat benen, noppat ögonbrynen - litet egenspa med andra ord, det var härligt. Har ringt Heidi och fått tid till massage i eftermiddag, härligt härligt. Eftersom jag var ledig från skolan idag så har jag bara tagit en dag som jag kan rå om mig själv, det behövs ibland mitt upp i all stress! Skall träna lite på nya operaarior idag, kul!
*
Jag är så glad att jag har så många fina människor i min omgivning. Det behövs för att man skall orka i svåra stunder, även i glada stunder då man är ivrig att berätta nyheter för någon. Jag är lyckligt lottad. Alla mina fina vänner i Haparanda, min fina familj. Älskar er! Har även fått många nya fina vänner och bekantskaper här i Stockholm. Jag är otroligt glad att jag får dela mitt liv med så många, underbara människor. NI vet vilka NI är.

L O V E
Kakis

Kommentarer
Postat av: Beatrice

<3

2011-09-20 @ 10:02:59
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0