krig..?

Morgonen har jag tillbringat med massa jäkla oljud, de håller på att renovera och såklart skall de ju börja ca kl 07,00 de dagar man har sovmorgon, att det kan pricka in dagarna så jäkla bra alltså, tror de har mitt schema. Trodde fan att de var krig här när jag väcktes av allt oljud.. Kul liv. Så jag har suttit uppe sen ca 06,30 när jag börjar skolan 14,10. Visst, har fått mycket gjort men har inte riktigt kunnat koncenterar mig på grund av det jäkla oljudet. Hör typ inte ens vad jag själv tänker, inte så lyckat då att försöka lära in olika texter eller plugga liksom. Jag och Isabel delar just nu en viktig mening, hantverkare kan ta sig! Annars så mår jag braa, jättebra! Har massor med nya idéer och är glad att jag har så inspirerande människor i min omgivning som faktiskt skänker mig de här idéerna! Härligt härligt.

Foto: Anna Aava
Har just kommit ut ur duschen, fryser som bara den, gah! Ska försöka organisera mina tankar här tralala, och sminka sig lite, sen bär det av till thaaa school för lektion i brukspiano - hehe najss :) me like, me like! Senare ikväll skall KakizZz iväg på en föreläsning , yeeho! :)

p u s s


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Har också vart kall hela dagen :/ ha en kul kväll <3

2011-09-21 @ 15:29:18
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0