helg!

Ja skönt med lite helg, dock så har jag långhelg! Studiedagar på måndag och tisdag så vi har ingen skola, lite extra vila då för mig eftersom det är en rätt så hektisk dag idag. Har både utbildning för Sthlms tjejjour nu på förmiddagen, direkt när de har slutat skall jag iväg på jobb. Men jag njuter! Är så glad över att jag har fått jobb och att jag har aktiviteter :) Dock, så har jag fortfarande ont i mitt huvud, var hemma och vilade hela dagen igår och hoppas verkligen det släpper innan jobbet, annars tror jag inte att jag pallar jobba.. Men jag måste, alltså så ska de släppa! Jäkla envis huvudvärk alltså...
Solens strålar lyser ikapp med mig idag, det känner jag :) Jättefint väder i huvudstaden, synd då att jag måste sitta inne hela tiden, men dock så är det även kul att få engagera sig i något så viktigt som en tjejjour. Så, iförsäg så gör det faktiskt ingenting, det finns ju fönster! ;) Nu bege mig in till City! Puss, ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0