fredag

Dagen började grymt dåligt, fyfan. Var på sjukt dåligt humör hela morgonen och stressade som en tok hela jävla dagen känns det som, även fast jag inte direkt har gjort något speciellt och haft något egentligen att stressa över. Konstigt, säger jag bara. Inre stress kanske? Dock vet jag inte heller varför jag nu skulle ha något sånt. Fick iallafall träffa Isabel och Boris som gjorde mig på lite bättre humör i skolan, vi hade musikteori och det var faktiskt intressant och roligt. Däremot, var det vädret som jag är måttligt imponerad av, som gjorde mig glad känner jag! Det är sjukt varmt, sol och nästan klarblå himmel, dock så blåser det rätt så rejält och tror därför att jag har fått sån djävulsk huvudvärk. Och den är envis som fan, vägrar släppa. Uäk. Vädret är iallafall bra, något positivt med denna dag :) Ska försöka vila så jag slipper huvudvärken och kan fullfölja mina planer för kvällen. Min kära kusin kommer hit! 

You are my sweetest downfall
I loved you first, I loved you first
Saknar dig fina hjärtat mitt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0