tisdag!

Kall morgon imorse, usch och fy, men ändock så var jag ju tvungen att gå ut i kylan och ta min morgonjogg, kan inte bryta mitt schema ju! Efter ett tag så blev det ju iallafall varmt, haha, konstigt nog. ;) Not. Nu sitter jag och har lite hemmaspa här, snart engagera mig vidare och träffa min morbror sen åka till skolan och ha scenkonst. Skojskoj. Ser fram emot dagen! Det verkar bli en bra dag idag :) Känns det som iallafall! Måste dock inhandla en reflexväst och typ mössa och vantar till mina joggingturer, eftersom det är så mörkt då jag brukar springa och för att det är sååå in i h'vetes kallt, tralala, så det får jag göra, kanske idag!

Idag har vi scenkonst, instudering och musikhistoria, lång dag, slutar vid 18 tiden. Dock så kanske det blir Kungliga Operan ikväll, Figaros bröllop :) Kul isåfall! Hoppas hoppas *håller tummarna*
Ha en fin dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0