oktober!

Igår var det fullt ös hos familjen Kujala Argelid, weeeho säger jag bara! Vi invigde oktober med beer fest och lite joddling, det är grejjer det. Jag hade det jättekul, och fick lära känna nya fina människor och skapa kontakter, me like alot :) Dock så mådde jag ju faktiskt INTE bra idag, men äh, det var totalt värt det! Dagen har mest bestått av chill, mötte upp Delphine på Slussen och så tog vi bussen hem till mig. Lagade lite lunch och kollade på film, mycket mysigt, det var precis det jag behövde! Nu känner jag mig mycket bättre, dock så är jag djävulskt trött så jag måste sova typ, nu. Men skall fixa inför morgondagen först med kläder, o packa väska osv. :) Imorgon har jag lite ärenden att springa, har individuella sånglektioner vilket innebär att jag endas är en halvtimma i skolan imorgon. Sen så är plugga nästan prio 1, men skall även luncha med bästaste Heiiidi :) Hihihi.




Äh, gott folk nu måste jag sluta sitta vid datorn för ikväll, night på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0