måndag & storstan!

Yes folket, nu är jag back in the big city, och nu börjar allt som vanligt igen efter ett härligt höstlov uppe i Haparanda hos mina nära och kära. Har haft det riktigt kul! Det var jobbigt att åka ner igen men kommer ju ändå att åka upp till jul så, blir inte så länge jag är borta, ca 6 veckor. Flygresan var dock inte så seg som den brukar vara, jag hade trevligt sällskap och det kändes bra att inte flyga själv. Väl framme på Arlanda så blev de kaos, någon nöt tog MIN väska. Fuck you. Dock så fick jag tillbaka den på stört men ändå, man kollar väl om det är ens väska? Gör man inte det? Plus att hennes väska inte ens var lik min någonstans liksom. Huhu. Efter många om och men så satt jag på bussen påväg till city där jag fick skjuts till Nacka. Stressade med att packa upp och sånt och sen drog jag till kören, det var askul! :))


W Blackburn Down Jacket
Jag har fått världens finaste jacka av min far nu när jag var hemma, tack så jättemycket fina pappa för den fina jackan, jag älskar den! Fast dock så var inte jackan i vitt utan i gråmelerad jag valde. Peak performance, me like!

Skall försöka lägga mig tidigt ikväll, vaknade vid 5tiden imorse eftersom jag gick ut och gick med mor o far och sen packade jag det sista. Operastudion imorgon, äntligen!! Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0