hemmaspa!

hur mysigt som helst! :) nu sitter jag och tränar på lascia ch'io pianga, så underbart fin låt men man blir så sorgsen av sig när man sjunger den. Hemsk.. Nåväl! Kämpar på här med den iallafall. För övrigt så har jag haft en relativt lugn dag idag! Lite sovis på morgonen, det var skööönt eftersom jag hade så svårt att somna.. Ensemble och skådespelarträning bjöd skoldagen på och det var otroligt grymt och givande :) Jag och Isabel framförde vår duett Sonntagsmorgen (Mendelssohn) utan några problem :) Hihi! Skojskoj. På skådespelarträningen dansade vi, redovisade vår läxa och sen lekte vi, hade olika koncentrationslekar. Det var seriöst kul!



Efter skolan begav jag och Isabel oss till stan för att möta upp Delphine, vi gick i affärer och slutligen bestämde vi oss för att gå och fika lite på Wayne's coffe. DOCK så åt vi INGA sötsaker eftersom vi har sötsaksförbud fram tills julafton! Det ni! :) Dock så var det nå äckliga gubbar som försökte fota oss så vi stack därifrån direkt vi ätit upp vår mat.

Nu fortsätta plugga text och uttal :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0