farsdag!

Idag är det farsdag, hoppas alla underbara pappor där ute har haft en fin farsdag idag :) Jag vet dock att min har haft det, det är jag glad över. Tyvärr så kunde jag ju inte vara där och fira honom på plats, men han fick ändå en gåva av mig! Idag saknar jag dock pappa extra mycket.. :/ suck.. Puss papi, love u!



Men, jag har ändå varit relativt produktiv idag! Har pluggat musikteori och översatt sångtexter, lärt in sångtexter och melodier. Inte långt kvar nu till konserten, yeeho! Spänningen stiger, gud så kul. Dock så har jag en sång kvar som jag måste välja, vet dock inte vilken.. hmm. Får klura på det. Sen har jag även lärt mig körlåtarna utantill också, så nu kör vi!! Imorgon är det individuell lektion med Eva, kanske masterclass på eftermiddagen och körakademin på kvällen, alltså bjuder morgondagen på sång, endaast sång, vad kul <3 Alla dagar borde vara såna dagar. Sen har jag även varit duktig att städa, sen fick jag lite sockerfall så då satte jag mig framför datorn och kollade på en film, väldigt nostalgisk film som jag såg när jag var liten, en häxa i familjen, och ja - den är faktiskt fortfarande bra! Efter den och all nostalgitripp blev det så att jag fortsatte plocka och sen middag. Pasta med tonfisk, gött gött :) Dagen avslutades med en joggingrunda i min fina, sexiga reflexväst. Haha.. Måste ha sett totalt dum ut - men jag syntes iallafall i mörkret! Det är väl ändå huvudsaken...

Helgen för övrigt har varit kanonbra.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0