crazy

kan man minst sagt säga. total fail äre ju fan bara. Haha, gud vad patetiskt.

~

Har städat och sorterat garderoberna här hemma med mamma nu, uhh jobbigt säger jag bara. Mycket damm o skit. Men nu har man mycket att sälja iaf :) Moneymoney, blir nog TosiTori! Skall försöka tömma min gamla dator så att man kan sälja den också, fått en ny av min kära far! <3 ikväll är det jobbjobbjobb som gäller och just nu känner jag mig rätt så pepp inför det! Gårdagen och natten bjöd på helgen festligheter så de behöver jag inte vara utan iaf, skämt åsido..


Kakis!

Nu skall jag sätta mig och plugga inför skådespelarträningen på torsdag och träna på tyska och italienska operaarior, yey! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0