Snö?!

Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden.

I torsdags reste jag tillbaka till huvudstaden efter mycket krångel och tre timmars försening från Luleås flygplats Kallax till Arlanda. För tillfället och för en tid framöver kommer jag att hata SAS. Helt jäkla dumma i huvudet var dem, jag fick inte plats i ett plan för att de var för litet, då fick jag vänta 2 timmar på nästa som även de var försenat, för de fick jag 100 kronor på valfri mat eller dryck?! Oh gud, så jäkla blåsta de är alltså. Väl när jag anlände till Estocolmo så bemötte staden mig med vitklädda mössor. Studenten, åh, vilka fina minnen man har från både studentbalen och studenten, det skulle jag gärna vilja återuppleva igen. Fina, underbara minnen <3

*

Just nu känns det som att jag har tagit paus från mitt eget liv, alldeles för mycket med plugg, kör och musikal. Måste nöta in alla låtar till vårkonserten vi har med kören den 14 maj, sen har vi premiär med musikalen den 20 maj som jag måste nöta både dans och sång till. Och sen så har vi mitt plugg, och javisst det är absolut det viktigaste just nu, inget går före mitt pluggande. Men det känns som att väl när man kan plugga så har man för det första ingen ork och sen så kan man inte koncentrera sig alls eftersom man stressar så inför vårkonsert och premiär. Man har nästan ingen ork till någonting, man är trött hela tiden och sover väldigt dåligt om nätterna på grund av mardrömmar.



Inte min dag idag alltså. Idag är det bara en skitdag, började med att mobilen fick nå ryck och slutade fungera plus att jag inte nästan sovit någonting på grund av hemska drömmar. När jag kollade ut genom fönstret tidigt imorse såg jag fluffiga snöflingor falla till marken ?! Whaaaat. Det var nog mest det som förstörde min dag eftersom jag hade velat åka in till stan för att ta bilder med min nya kamera. Buhu, får då spara de till ett annat tillfälle då det är fint väder ute, host host. Någon vänlig själ som vill köpa en ny mobil till mig? :) *blinkblink*

NEJFAN, färdig-svamlat! Måste pluggahhh.
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0