Oh no..

Ta ingen för givet - Ta ingenting för givet
Ta in det, hör dig själv höra det för det är verkligen tänkvärda ord. Alldeles för många människor runtom kring en tar en för givet, tyvärr är det så. Man vet vilka som verkligen egentligen är mån om en i sin umgängeskrets.

Dagen har varit otroligt lugn för min del. Chillade lite på morgonen, satt och pluggade en stund och sen åkte jag in till centralen för att säga hejdå till min kära väninna Isa som var påväg hem till Örebro. Därefter styrde jag min kos vidare med gröna linjen mot Farsta strand. Där träffade jag min nyfunna väninna och musikalkollega Jennifer. Vi åt gott och senare gick vi runt och strosade i affärer i Farsta centrum. Jennifer fick äntligen sin balklänning som hon skall ha på sin studentbal nu på fredag, du kommer vara den vackraste där! <3 Och så åkte jag hem igen, har känt mig väldigt hängig idag och när jag kom hem nu ikväll så tog jag tempen - såklart så har man feber. Jippi, min vanliga tur. Blir att kurera då tills på lördag då vi har den sista föreställningen med musikalen. Har ni bokat era biljetter? Om inte - gör det, annars kommer ni ångra er i resten av era liv för att ni inte gick och kollade på den omtalade showmusikalen Razzle Dazzle. Du kan boka dina biljetter på www.razzledazzle.se och så klickar du vidare dig till Biljetter, där står det hur du skall gå till väga. Vi har fått så sjukt bra kritik, jättekul!!

*

Morgondagen lär bli stressig känner jag på mig, har 1000 saker att göra och 3535 ärenden att uträtta, hoppas dock att jag kan stå på benen imorgon med tanke på min feber och förkylning, det löser sig! Det löser sig alltid.. Nu sitter jag här i sängen med min fina rosa Hello Kitty filt och skall sätta igång en bra film på datorn som jag kan somna till, The last song känner jag för idag :) Sorglig men superbra film, går rakt in i hjärtat.. Just nu känner jag mig något nostalgisk, sitter här med noterna till My heart will go on, framför mig och sjunger, så otroligt fin låt..



Jag har lockat tårar ur dina ögon första gången jag sjöng.
Det är sådana juveler som gör ett sångarhjärta gott. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0