Med stor sorg i hjärtat...

Det är så mycket roligt som händer i mitt liv just nu, de roliga överväger allt de dåliga iallafall. Det går suveränt bra för mig nu och jag känner att det jag gör just nu - det är sånt jag vill göra i framtiden också! Men jag känner också en stor sorg i mitt hjärta.. Min älskade Fio är såld.. Det gör ont i mitt hjärta att veta att jag aldrig mera kommer att få träffa henne. Faktiskt så kan ett djur - en häst, betyda så mycket för en människa. Jag reser hem till Happy om ett tag för att jobba och då besöker man ju stallet väldigt mycket, men när jag vet att Fio inte kommer att vara där så känner jag inte riktigt att det är någon idé för mig att gå dit. Jovisst, träffa alla människor vill man ju, men Fio är den enda hästen jag ville hälsa på.. Det är sorgligt, men hon har det bättre nu.. Får försöka intala mig det. Fina, fina hjärtat <3




Du kommer alltid att finnas med i mitt hjärta och i mina tankar,
du har en stor plats i mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0