disappointed...

Efter att ha tänkt igenom hur farligt allt är finns det inget som riktigt skrämmer mig längre.

Då var det söndag igen! Vaknade imorse och det regnade, det bara öste ner utanför fönstret, det gjorde mig lite deprimerad faktiskt eftersom jag önskade mig sol men nu till kvällen har det klarnat upp och nu är det relativt soligt ute och varmt :) Det är ju bättre än ingenting liksom. Jag, Kristina och min älskade mor gjorde en tripp till Västerås och när vi åkte tillbaka till Stockholm så var det uppehåll. Hoppas detta väder håller i sig nu! För det är ju faktiskt juni snart :) Min älskade och underbara mor reste till Stockholm på torsdagseftermiddagen från Luleå där hon hoppade på tåget och anlände fredagmorgon till Centralen där jag hämtade upp henne! Det är såå kul att ha mamma här, jag är så glad!! Idag är det ju, för er som inte visste det, morsdag. Jag gav mamma ett supergulligt kort och trisslotter, eftersom min mor inte tål blommor så kände jag att det inte var någon större idé att köpa det för det kan hon ändå inte njuta av, funderade ett tag på plastblommor men äh - de är så tråkiga!

*

Igår hade vi i Razzle Dazzle vår sista föreställning, det känns tungt att inte träffa alla dessa underbara musikalmänniskor varenda dag nu som vi har gjort i princip sen starten som var i februari. Men, man har iallafall fått vänner för livet som delar samma intressen med en själv, så kul! :)


Studentbalen 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0