Avsky.

Avsky, äkta oförfalskad avsky! Det kan man lugnt säga, det är en låt från musikalen som stämmer rätt så bra in i mitt liv, och i allt jag känner för tillfället. Är jäkligt irriterad, förbannad och frustrerad och just nu så är jag så uppe i varv att jag inte ens kan sova. Allt detta för, ja herregud. Så ska det fan inte behöva vara, man skall kunna sova på kvällarna oavsett vad som än händer i ens liv. Punkt slut. Människor som säger/gör en sak och som sedan vid senare tillfällen gör i princip helt tvärtom, det förstår inte jag? Snacka om att man har svårt att lita på människor i dagens läge, oja. Det förekommer så jäkla mycket skit, överallt liksom. Men man vet vilka man alltid kommer att kunna lita på, man har sina riktiga fina vänner där, som alltid är där för en när man behöver dem, och jag likaså för er (Ni vet alla vilka ni är). Men blir så irriterad på falska människor. Det är bland det värsta, enligt mig, som finns på denna jord - falska personer. Så det så.



Min eftermiddag tillbringade jag med min kära väninna Isabel, vi satt hos henne och drack kaffe och käkade jättegoda hembakta bullar medans vi snackade en massa jäkla skit och sjöööng som bara den! Det var otroligt kul. Mamma ringde och fick lyssna på vår finstämda sång och hon grät - dock så vet vi inte riktigt hur vi ska ta det - antingen så lät det gudomligt bra eller så var vi skitdåliga... På kvällskvisten åkte jag vidare med pendeln till Kungsängen där jag umgicks med familjen Kujala Argelid. Vi grillade gott och lekte med hundarna Sune och Morris, så fina fina killar :) Mycket mycket trevlig kväll! <3 Det behövde jag verkligen, få komma bort lite och umgås med nära och kära hela eftermiddagen och kvällen. Nästan precis hemkommen därifrån faktiskt, så borde egentligen sova men inte lätt att sova när man håller på att brinna upp av ilska.

Ska försöka sova, väldigt lång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0