A M A Z I N G

Jag är såå såå såå glad! Helt underbart lycklig :) Allt går så bra nu, speciellt musikalen! Åh, ett sånt underbart gäng! Har lärt känna så underbara människor :) Ni är bäst!! Så underbart rara och duktiga! I fredags hade vi premiär för showmusikalen Razzle Dazzle, och det blev succé! Kvällens föreställning som gick så bra firade vi med roooosa champagne, perfekt! Igår hade vi också en föreställning som gick minst lika bra! Nu återstår en föreställning och den kommer bli bättre än bäst :) Åh! Så kul att göra något man verkligen brinner för, jag älskar det! Underbart, verkligen underbart... Tack för alla Ni som har varit och kollat på oss, och ni som kommer och kollar nästa vecka :)

*

Har varit väldigt hektiskt för mig nu den senaste tiden. Träningar varenda kväll, och för ca 2 veckor sedan flyttade vi in på Vällingby teater där vi har repat tills i fredags då premiären var. Därför har jag legat lite lågt här ute på internet pga för lite tid. Men det har hänt mycket i mitt liv på sistone, otroligt mycket! Men det är kul att det händer något iallafall. :) Började dagen med en två timmars lång joggingrunda. Såå otroligt skönt att äntligen få börja jogga igen efter min skada, nog för att det inte är riktigt bra än men det blir bättre och bättre! Skönt det eftersom jag har varit så otroligt begränsad de två senaste månaderna.. Idag var jag på Dramaten med min kära väninna Isabel, vi kollade på en dramatisk pjäs som heter "En familj" på Stora scenen, och den var sjukt sjukt sjukt bra, otroligt bra! Kul att se alla kända personer som man endast har sett på tv i verkligheten, speciellt Marie Göranzon, hon är suverän! :) Sedan väl när pjäsen tyvärr var klar, efter ca 3 timmar och 30 minuter så begav vi oss till Kungsträdgården där det var RixFM-festival :) Kulkul! Dock hann vi inte se så mycket, vi kom just i slutet tyvärr. Otur, men har chansen att se den igen i Luleå i augusti!



Nu nalkas det för studenten, åh vad jag längtar tillbaka till min student och studentbal, det var en underbar tid :) Mycket känsloladdad tid, mycket olika blandade känslor faktiskt. Men en så underbar tid! Tackar än en gång min barndomsvän Linda Brännvall som gjorde så att jag fått ner alla minnen från en av mina viktigaste stunder i bilder, puss på dig gumman!

Nu skall jag sjunga och stretcha!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0