Det går bra nu!

Too much information, my brain goes error!!!!! Aa, tyvärr blir det tyvärr så här när man har för många bollar i luften. Prio ett är ju ändå högskolan! Där är det massor med överkurs nu i narkotikabrottslighetens utveckling och omfattning.. Oh gosh, det är bara att börja skriva, den skall vara inne under onsdagskvällen. Intressant är det ju såklart, men det finns typ inget stopp för hur mycket man kan skriva för det tar inte slut... Då skall man komma ihåg allt från föreläsningarna och försöka tyda sina anteckningar och försöka göra en bra uppsats om det, javisst, det fixar jag. Sen är det musikalen, öser på med massor av koreografi till alla danserna och alla olika stämmor till låtarna, så ska man kunna komma ihåg det också till nästa träning. Sen har jag alla låtar i kören, jag blandar hela tiden ihop allting. Goosh :/ Men ääeh, jag klarar det! Jag är van vid att ha mycket att göra, och skönt är det också för då slipper man tänka på annat skit :) Hade en väldigt rolig dröm inatt, haha... Dock så är den hemlig, suck on that! Skall försöka göra mitt bästa på den här uppgiften, känner dock att jag måste göra bättre än vad jag kan, men det går ju inte. Man kan bara göra sitt bästa, mer går tyvärr inte.. Senare så tar jag mig en tripp in till City! Här i huvudstaden har vi delvis sol och nollgradigt! Våren är snart här känns det som, både i luften och i sinnet! Har fixat mina naglar jättefint idag, skall in till stan för att köpa nagelvirke, hehe, skall försöka dekorera mina naglar idag när jag återkommer hem från min kör i Kista :)



Idag är jag glaader - en händelse imorse fick mig att le, väldigt väldigt stort! Det går braaa nu! Hihihi, väldigt braae!

*

Imorgon är det internationella kvinnodagen! En bra dag det :)
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0