Narkotika-politik

En knuten näve kan varken ta eller ge..

Ja jisses vilken crazy weekend! Har inte ens hunnit skriva i bloggen.. Har haft fullt upp men sjukt kul :) Fredagen festade jag med några vänner, bland annat min sötmos. Det var jätteskoj, pink party på 360! Najsers, skitbra musik! Nu har jag fått dansa av mig lite så jag klarar mig ett bra tag :) Har börjat missbruka Vitamin Well igen, men det är så sjukt gott, speciellt den med röd grapefrukt (care), och så blir man mätt :) Effektivt, javisst.

*

Just nu sitter jag och skriver på min hemtenta (om bland annat narkotika-politik), har typ brainstorming här i min kammare, gahh. Rix FM strömmar ut ur min bärbara dators högtalare, nu kör vi.. Har pluggat hela dagen seriöst, tog en paus och åkte in till stan för att kolla kläder en sen tillbaka hem.. Har ingen ork att skriva blogg just nu, för mycket att tänka på. Men I'm still alive, bara så ni vet.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0