Duracell!

Fullspäckad och helt galen dag, haha! Ja faktiskt, helt sick vad mycket jag har hunnit med och donat med idag. Kan knappt tro det själv, amazing! Höjdpunkten för dagen var faktiskt dansträning med musikalen i Hornstull, det var riktigt skoj! Jag älskar verkligen att dansa och jag saknar buggen så otroligt mycket... :( Men nu får jag i allla fall sysselsätta mig med någon slags dans och inte vilken slags dans som helst utan showdans, minst lika kul!! Det var min kväll, den gick i dansens tecken men hela dagen har nog gått i värsta speeeeeeeed-tecknet eller något liknande, duracell - javisst. Inte var det så enkelt att hålla reda på allt och komma ihåg allt man skulle göra men lyckades relativt bra! Det som jag tyvärr missade helt var biblioteket, men jag gör ett besök där imorgon! Stadsbiblioteket blir det nog, vid Odenplan, det låter great. 

*

Jag är nästan precis hemkommen från Hornstull och den roliga dansträningen, så jag skall ta mig en varm dusch och stretcha riktigt ordentligt. Härligt :) Skall även vakna tidigt imorgon så jag kan jogga lite längre än vanligt, plus att människor inte är ute och går vanligtvis vid den tiden jag pratar om, så då kan jag jogga och sjunga samtidigt, låter najs det! Måste ju träna upp konditionen nu inför musikalen då vi både skall dansa och sjunga samtidigt, det är grejjer det! Apropå ingenting: Ge mig en mysig OnePiece någon, meee want! 


*



Nu är det stretch-dags och sen soova :)
K Y S S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0