Mardrömmar&Tentaplugg

Lugn dag igår, det kan man verkligen säga. Men det var även skönt att bara få vara lite, pluggade på förmiddagen från klockan 06,00 till typ 12. Fixade mig och åkte t stan där jag träffade Linn och Maria, satt och pratade ett tag tills jag begav mig till Kista, det nalkades för sångträning med kören! Det var skoj :) Drömde hemska mardrömmar så därför vaknade jag så tidigt. Uscha! Hata mardrömmar ju. Har de nästan hela tiden nu. Det är kurslitteraturen som får min fantasi att skena iväg säkert, för det var massor med narkotika och kriminella typer i min dröm.. Det blev en rätt så tidig kväller igår, eftersom kören slutar 21,00 så var jag hemma ca 22,15. Gick och lade mig direkt, typ.

*

Today! Så underbart härligt vårväder alltså! Jättevarmt :) I skuggan var det typ 13 grader, månne vad det har varit i solen.. Varmt var det i alla fall, jättefint väder! Våren är snart här, och jag älskar det! Snön tinar bort och försvinner, gruset knastrar sådär mysigt under skornas sulor, snart snart snart :) Jag längtar verkligen efter sommaren nu, gahh!



För några veckor sen blev jag fotad för en norsk tidning, hihi fan vad b. Ja så kan det också se ut, fint väder även då men mycket snö, uscha! Det gillar vi ju inte... Men det börjar ju ordna upp sig nu med det, snön tinaaar som aldrig förr och det gillar vi! Mucho! Längtar bara tills man får dra på sig bikinin och gå ut på altanen och sola, och när man kan gå i kjol och linne utan att frysa.. Funderar på en utomlandsresa, någon underbaring som vill hänga på?! :D

*

Snart dags för sångträning med musikalen på Kulturama, orkar egentligen inte.. Känner mig så trött och frusen och har världens ångest för tentan.. Men aa, åker ut till Hammarby Sjöstad ändå.. Avslutar nog dagen med hemmaspa, känns bra det :) Skriver ikväll!

K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0