Underbart härlig dag!

Härlig dag det blev idag alltså :) Sprang runt hit och dit som en ja jag vet inte vad, men sen när alla mina ärenden och alla måsten var bortgjorda så blev det världens vårväder! Innan var det grått och trist, men sen så sken solen, nästan helt klarblå himmel och säkert, minst 10 grader i solen :) Häääärligt. Nu är våren påväg, man känner det i luften... Jag bestämde mig för att ta en promenad, bara liksom strunta i alt för en stund, få lte egentid och bara gå runt i vår vackra huvudstad!


Estocolmo 15/3

Kvällen spenderade jag med några av mina underbara vänner, det var mysigt :) Vi käkade på Angelo som ligger på Söder. Jag och min sötmos Delphine delade på pasta och en sallad, det var smaskigt! Därefter begav vi oss till Donken för lite glass, nami nami. Jag tog en McFlurry Daim, det smakade utsökt, dock så blev jag tokmätt efter den glassen. Vi skiljdes åt och följde med min sötmos hem till sig, gick ut med hennes hundar och drack en kopp te! Nu är jag hemma, har duschat och haft lite hemmaspa, det vill säga: manikyr, pedikyr, skrubb av kropp och fötter och ansiktsmask idag igen... Skönt :)

*

Efter en helt underbar dag så lägger jag mig nu i sängen, det nalkas för min skönhetssömn!
Night people!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0