Lovely day!

Jag fick ett sms av min kära mor imorse, hon har spytt hela natten.. :( Åhhh. Sänder alla mina varmaste tankar till min underbara mor <3

*

Gårdagen var roligt, men intensiv! Haha, sprang runt som en tok hela dagen, fram och tillbaka från och till City hela tiden, galet galet. Tur att det går bussar så ofta, annars vore det värre! Nog för att man kan gå den där biten också men det tar betydligt längre tid på vintern plus att det är mycket trevligare att gå på sommaren, så det så! Avslutade gårdagen med skönsång med kören Collage i Kista, ett härligt gäng de!! :) Vi i kollage blev även utnämnda till veckans kör, det ni! Woho! Kören börjar klockan 18 och slutar klockan 21, så jag är hemma först efter klockan 22. Igår var jag totalt slut, höll på att somna både på tunnelbanan och i bussen, kämpigt alltså! Därför så orkade jag inte skriva blogg igår kväll, för mitt huvud kändes tungt som sten, ville bara sova! Jag somnade direkt då jag lade huvudet på kudden, mysigt mysigt. Vaknade ett x-antal gånger under natten, drömde om något konstigt kommer jag ihåg, men minns inte riktigt vad det var.. Shit the same, vaknade iallafall upp med ett skeptiskt uttryck i ansiktet.


Ensemble b <3

Idag skall jag nästan bara plugga för gårdagen bjöd inte på så mycket kriminologi. Skall även sjunga, både på låtar från musikalen och kören! Total förvirring kommer att uppstå, men det är lugnt. Då är allt som vanligt med andra ord. Senare skall jag träffa en kär vän inne i City! Det är -2 grader och mestdales molnigt här i vår kungliga huvudstad idag!  

*

Så ser min dag ut. Ha en fin tisdag alla!
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0