Passion!

Träffade Isabel en sväng idag! Vi gick till Gamla stan och fikade, mysigt! Jag älskar verkligen allt som har med Gamla stan att göra, det är så otroligt mysigt och sådär, fint där! Sen så gick vi runt och strosade runt där i olika affärer. Vi gick in i någon jättegullig affär, där hittade jag bland annat en liten tavla där det stod jättefint om de olika månadernas "födelsestenar", vad de betyder osv. :) Juli, hade en röd rubin som födelsesten, och följande text stod på tavlan:

July
RUBY
The birthstone
for July is
Ruby,
believed to bring
love,
good luck
and happiness



Det var ju fint, hihi :) Hittade till och med en bild. Om ni vill veta vad ni har för någon slags sten och vad den betyder så kan ni ju alltid googla på "birthstone". Jag var tvungen att skriva ner det vad min betydde. Hittade även andra jättefina saker som jag tänker köpa som presenter till några söta prickar som fyller år snart! Skall ej avslöja något mer för då är det ingen surprice sen senare! Så, dit kommer jag att återvända inom de närmsta dagarna för det fanns så mycket fint där, och billigt var det också!

*

Kom precis hem så skall börja plugga nu så jag hinner tills på torsdag då vi igen har träff i Gävle, huhu! Mycket att komma ihåg nu, alla träningar med musikal och kör, komma ihåg vad vi ska läsa som förberedande till föreläsningarna och sen även vad vi ska läsa inför de olika uppgifterna och de kommande tentorna! Men det är såå kul och framför allt intressant, jag ångrar inte alls att jag började läsa den här kursen. Var väldigt skeptisk på att plugga i Gävle men det är ju helt ok. Bättre än ingenting! Ska ladda upp med tranbärssaften och börja plugga nu! Här nere ser ni en alldeles färsk nytagen bild på mig, sliiiten, men äh :)



*
Take care
K Y S S


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Nejnej, inte sliten. Lika snygg som alltid! ;)

2011-03-01 @ 21:55:02
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0