Torsdag!

Oh gud, vilken dag det var igår! Full fart hela dagen, fast ändå inte stressigt :) Försöker trappa ner på stressen, den får en bara att må dåligt. Det som var aktuellt för gårdagen var massage och filminspelning på Gärdet! Det var väldigt skoj, lite annorlunda. Hihi... Sportlov har Ni alla nu där hemma, härligthärligt. När man själv inte har lov längre så fattar man inte att det är lov just nu. Sportlov, ja hoppas att ni sportar mycket mycket! Och åker skidor, FÖR MIN DEL OCKSÅ. Saknar att åka skidor, på isen.. Vårsolen värmer ens kinder, hihi, det är sånt jag saknar.

Foto: Anna Aava

Snart styr jag min kos emot T-centralen och vidare med pendeltåget mot Jakobsberg. Det blir ju trevligt. Vädret ser lovande ut utanför mitt fönster. Klarblå himmel, strålande solsken och +1 grad, hoppas det blir fint väder idag! Ser ut som det iallafall :)

Ha en jättefin dag! <3
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0