Sångträning&hemmaspa!

Pust! Då var man äntligen hemma igen! Rolig sångträning idag, haha, fast jag erkänner att jag var alldeles för trött för att kunna ta in några nya stämmor, kan typ inte ens tänka, gah! Men det var kul att träffa några från gänget i alla fall! Det tar så sjukt länge för mig att åka hem vartän jag är, I hate it :( Nåja, det är så det är nu. Men det är ju ändå kul, jag får åka tunnelbana! Hihi.

*

Woho
, idag har jag sett två kända personer, det är bara att sträcka ut nästan från dörröppningen så ser man en. Inte för jag vet varför jag skriver det men, kanske någon som är kändis-kåt - vad vet jag! ;) Min dag bjöd på tentaplugg, en glass i vårsolen med Isabel och musikalträning som avslut. Härlig dag, och jag vill ge beröm åt vädergudarna för det underbara vädret vi fick uppleva här i Stockholm idag, lovely! 

*

Morgondagen är fullbokad! Då skall jag bara se till att hinna andas emellanåt eftersom det kommer att bli duracell gånger 1000! Hihi jadå det är härligt, blir även ett avslut på dagen imorgon med musikalträning, men dock så är det dans imorgon - med klack! Wish me good luck guys! Nu nalkas det hemmaspa här i Nacka, en lång och varm dusch och sedan läggdags :) Btw! Mina ögonfransar har blivit jättelåånga och fina :)



Godnatt på Er alla fina!
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0