S U C K

G A H ! Jag får något allvarligt fel snart.. Har världens fetaste ångest inför deadlinen för hemtentan. Och jovisst det är ju inte direkt svårt plugg vi skall skriva om, men det är mycket, och så ska man tänka på allt och det som är viktigast är ju hur du skriver och att det går en röd tråd genom hela texten.. Nemas problemas kan man ju tänka men när man är så pedantisk som jag är och ställer de kraven på mig själv så tror jag att det försvårar jäkligt mycket. Förresten, jag tror inte - jag vet! Försökte lägga mig i sängen för att sova eftersom min hjärna slutade fungera i typ 1 timma, men efter att ha chillat ett tag så kände jag mig pigg igen och satte mig vid datorn igen och fortsatte att plugga, det är ju fasiken inte hälsosamt det här alltså. Blir totalt hjärntvättad av all brainstorming som hjärnan får stå ut med, men det är otroligt intressant att läsa och analysera om allt det här som vi skall göra inför hemtentan, mest om narkotikapolitiken, och så ska vi väva in all kurslitteratur som vi läst (det är ju inte lite heller) och sen egna åsikter men det är ju lätt, alla har ju en åsikt likom. De kriminologiska teorierna som vi har tragglat igenom nu säkert 10003535 gånger sitter inpräntat i hjärnan nu, de flesta iallafall. :) Så nu får jag fortsätta brainstorma lite till känner jag för nu blev jag sådär kreativ igen. (Kl 22:45)

*

(Kl 0:03)
Nu har äntligen min kära mor och far uppe i Norrbotten flyttat klart! Hujja vad de har kämpat alltid när jag har ringt (eller så är det jag som har ringt olägligt, det vet man ju inte). Fick bilder av min far på hotmail som de tagit från den nya lägenheten och jovisst, jag föredrar vår förra lägenhet, eller faktiskt egentligen vår villa men aa, det var på den gamla goda tiden det. Det duger, jag är ju inte hemma ändå så. ;) Skämt åsido, ni har gjort ett riktigt bra jobb mina kära föräldrar. Puss på er.



Studentbalen 2010, vilka underbara minnen! Jag älskar min klänning som jag designade själv, färgen är så otroligt fin och så otroligt jag! Ska drömma om min balklänning inatt, yes deal. Nu är det läggdags för min del, promenad tidigt imorgon bitti! :) Härliigt. Apropå ingenting så har jag sjukt ont i min mage, så är det.

G'night
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0