Pralin

Du om någon borde förstå att man inte gör så här emot mig..

Gårdagen var helt underbar! Vädret var jättebra, plusgrader med strålande solsken, typ vårväder om man bortser från blåsten... Jag sysselsatte mig med lite sång, mycket tentaplugg och sen agerade jag modell! Det blev en spontan utgång för mig och min sötmos igår, vi fick även med oss några andra på kroken! Hihi. Det var jättekul :) Vi bestämde oss för Stureplan och det blev till sist Collage som fick besök av oss! Vi dansade och det var fullt ös där, härlig stämning. Väl när jag skulle åka hem så fick jag gå från Stureplan hela vägen till Slussen och det var sjukt kallt ute :( Buhuu. Jag kunde ha stått och väntat på en buss i 25 minuter men om jag hade stått stilla så länge så hade jag förfryst allt jag äger och har, så jag valde att traska i mina högklackade dojjor.. Det tog ett tag kan jag säga er men bussen hann aldrig köra förbi mig så det tog mindre än 25 minuter iallafall, det ni! Det tog cirka 1½ timma för mig att komma hem, väl vid Slussen satt jag och väntade på min buss i 20 minuter bland massor med överförfriskade människor, det var kul - not. Jag lade mig vid 04,00 och vaknade 06,00 eftersom jag har hade möten osv nu på morgonen imorse. Gah, det var plågsamt att stiga upp, just när man typ har somnat sådär djupt.. Vet dock inte vad jag tänkte när jag valde att gå ut men, äh :) Självförvållat men inte ångrar jag det för jag hade askul!

*

Nu sitter jag och skriver på min tenta, det här ser ju ut att bli riktigt bra :) Tralala.. Var tvungen att köpa lite naturgodis så jag håller humöret uppe nu när jag endast har sovit 2 timmar inatt, man blir lätt aggressiv, men det är lugnt :) Nu är jag typ hyperaktiv men kommer att lägga mig tidigt ikväll för att få sova ut lite iallafall, tidig morgon imorgon bitti också!


F L O W E R  P O W E R

K Y S S


Kommentarer
Postat av: Kexet

Fina du! Vilken fin bild. Vilket häftigt liv du har Kakis :) Du har alltid varit så energirik. Lycka till med tentan, har haft min stora idag och känner mig lättad! Kram

2011-03-31 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0