Onsdag!

Gårdagen var mycket trevlig :) Träffade härliga människor och sjöng mest hela dagen, kriminologiläsning blev det också en hel del av, även en joggingrunda i det underbara vädret :) Avslutade dagen med sång i Kista - träning med kören. Det blev flyttat från måndag till tisdagen denna veckan, varför? Jadu, bra fråga!

*

Idag har jag mycket att stå i :) Hoppas dock att jag hinner med allt som jag måste göra! Är påväg till City snart, sen har jag massage 12,15 i en hel timme, gud så skönt! :) Vaknade rätt så tidigt idag och ja, inte var det frivilligt.. Jag drömde mardrömmar igen, buhu... Det var hemskt, skall inte ens dela med mig av det till er, för traumatiskt, seriöst. Kan iallafall säga att jag medverkade som soldat i krig, usch och fy. Så jag vaknade iallafall inte frivilligt men kunde inte ens tänka tanken på att försöka somna igen för jag brukar oftast drömma vidare samma dröm igen, så jag har varit på en härlig morgonpromenad i det härliga vädret ute :) Det är klarblå himmel, strålande sol och plusgrader redan nu, blir nog en jättefin dag idag :) Man känner våren smyga sig på sakta, luften är fortfarande rätt så frisk men känner att den blir varmare... Nu duscha, sen åka in till City!



Hoppas Ni alla får en bra dag!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0