Morning!

ibland är allt inte som det ser ut att vara, och ibland är det mer än det du ser..

*

Vaknade imorse med en grym huvudvärk, det var till och med den som väckte mig. Gah! Varför, kan man ju fråga sig, men det är väl för att jag biter ihop så mycket och gnisslar tänder när jag sover, jag kommer inte på något annat iallafall.. Skallen känns så otroligt tung och det värker som bara den vid mina tinningar. Får droga ner mig lite med Alvedon eller Panodil och chilla ett tag och hoppas att den försvinner, för jag kan iallafall inte gå runt med huvudvärk när jag ska göra allt som jag har planerat för dagen, det går ju inte! Såg Hämnden för typ 56 gången igår, den filmen är så sjukt bra och framför allt välskriven. Jag gillar den enormt mycket, men mest då kanske för att snyggot Mikael Persbrandt är med, hihi! Förresten, jag vaknade hungrig imorse?! Det har aldrig någonsin hänt så länge jag har levt, never ever. Vad äckligt :s Jag skriver mer ikväll om mina dagliga äventyr!    



*

Jag önskar Er alla en bra start på denna vecka! Ny vecka, ny dag = nya möjligheter :)
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0