Magic

Haha oh my - vilken jäkla natt alltså. Endast sovit sisådär fem timmar inatt, och det känner jag verkligen. Är helt hyperaktiv och skrattar åt precis allt, inte bra inte bra. Jag som alltid försöker att vara så seriös men, njaae, jag tror nog aldrig att jag har lyckats, kanske för två minuter då jag sjöng inför kungen, drottningen och kronprinsessan - DÅ var jag nog rätt så seriös , men kan då inte komma på någon annan gång då jag har varit så seriös... Haha, ohh vilka minnen! :) Sånt man aldrig glömmer... Finns långt inne i både själen och hjärtat, sånt som gör en glad <3



Inatt drömde jag om att jag var med i en Harry Potter film, haha. Goosh, mina drömmar blir ju allt konstigare och konstigare.. Jag var Harry Potters lärling och han lärde mig en massa saker, sen så blev Hermoine så svartsjuk så hon tog över istället för honom (vad hon blev svartis för vet jag inte eftersom det är hon och Ron som är sådär, men ähh shit the same). Nej men det var en rätt så komisk dröm faktiskt, hellre det här än olika narkotika-mardrömmar! :)

*

Idag skall jag förvandla mig antingen till en pingpongboll eller duracell, eftersom jag har mycket mycket att göra, kanske lite för mycket men, så är det! Ska åka in till stan alldeles snart så jag hinner med allt. Här i vår huvudstad är det stråålande solsken och -8 grader, skapligt skapligt. Jag och Isabel pratade igår om vart vintern/våren tagit vägen för igår var det någon konstig blandning m snöslask och orkanvindar, men våren är ju snart här, det märker man på luften utanför :) Härligt! Jag längtar enormt mycket! Både efter vädret och alla roliga saker som kommer hända under vårens gång!

*

Puss på Er mina fina vänner <3
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0