Galet!

Ja nog har det hänt galet mycket sedan onsdagen kan jag då säga er! :) Händelserikt liv har man, absolut, inget man har brist på iallafall, jag har då aldrig tråkigt och ifall jag nu skulle råka ha det så kan jag alltid roa mig själv! Det ni! Lättroad är man, tacka gud för det liksom.. I torsdags så var det ju såklart dags för en dagstripp till Gävle igen! Sista träffen innan hemtentan som blev publicerad idag.. Spännande ju! Min första tenta ever! Och så intressant ämne, det kan inte bli bättre. Men torsdagen var trevlig, dock så var jag superdupertrött så var mest svamlig men nog kunde jag behärska mig ändå, typ. Hade beställt biljett för att åka hem med 17,11 tåget och vi brukar ju sluta kursen vid 16,30 men som tur var så fick jag åka med en av mina "kurskollegor" så jag hann med tåget! Fick ju även sitta och vänta ett tag men det gick ju relativt snabbt ändå, satt typ och sov.


Sliten Karin en fredagskväll

Väl framme i huvudstaden var jag tröttare än tröttast, klockan var endast 18,44 men efter en hård dag i skolan och lite sömn så märker man att man inte orkar så mycket. Men mötte iallafall upp två Happytown-brudar på Centralen! Min barndomsvän Linda och min barndsomvän Sofia (gick på dagis tillsammans), så de besöker mig nu tills på söndag då de åker hem till Happy igen. De åkte hit för MCR konsert som ägde rum igår (den 17 mars) och så stannar de några dagar extra för att shoppa! Kul med sällskap :) Morgondagen planerar vi att åka ut till både Nacka forum och Sickla köpkvarter för att strosa lite, och på kvällen nalkas det för bio, kul kul!

*

Idag, som jag skrev här ovan, så följde jag med tjejerna till Globen då de skulle börja köa för MCR konserten. Klockan var väl ungefär efter 13 då de började köa tror jag och jag åkte då in till stan för att äta en sen lunch med min väninna Isabel. Och väl när jag åkte från Globen så började det snöa, tur att både Sofia och Linda hade mycket kläder på sig, fast det var nog ändå inte tillräckligt mycket med tanke på hur vädret blev men, mer än vissa andra som stod i kön hann jag faktiskt notera innan jag gick vidare till t-banan. Senare under kvällen så åkte jag hem en sväng för att vila ett tag och kolla igenom hemtentan som publicerades imorse, gooosh! Hihi som sagt, min första tenta ever, stort! Sen åkte jag in till stan igen och träffade några trevliga prickar över ett glas vin!

*

Det var mina trevliga dagar det, nu är jag totalt slut och skall gå och lägga mig!
Ny dag imorgon som jag ser fram emot :) Möt dagen med ett leende!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0