AAARGHH!

"you don't know what you've got 'til it's gone"

Så sant som sagt. Vissa människor vet om det här, innerst inne, alla i princip ja. Men, de ser inte det förräns de märker att det som de haft i sina liv, inte längre är kvar. Bara allmän information till er alla där ute. Var rädd om det ni har, det ni själva tycker är värdefullt. För om ni tar något/någon förgivet så, kanske inte det/den finns kvar mycket längre till. Hoppas jag ger er alla som läser det här en tankeställare, för det är det jag vill förmedla med det här inlägget. Jag har många underbara människor i mitt liv, men jag vet även ifall jag börjar ta någon förgivet, så kommer jag kanske inte ha kvar någon av dem i mitt liv, och det klarar jag inte av... Det skulle jag aldrig klara av. Samma villkor för alla, så är det ju. Hann drömma lite av just det här så ville skriva ner mina tankar bara, innan helikopterjävlen (se nedan), störde min nattsömn..

Någon jävla tomte roar sig med att cruisa helikopter nu, mitt i natten... Why why why?? :'( Jag som just hade kunnat kopplat av från allt, eftersom mitt illamående oroar mig och är så rädd för att spy igen.. Och så låter det som fucking tredje världskriget utanför.. Då är det inte så lätt att somna... Trodde fan att den skulle landa på bakgården, lät faktiskt som det. De måste ha flygit jäkligt lågt ner iallafall. Orka störa mig i mitt försök till en god natts sömn för en gångsskull, nej då skall de cruisa, såklart med min vanliga jävla tur. Förbannad? Ja, smått. NEJ, mycket mycket förbannad. NU kommer jag INTE kunna sova ju. Har musikalträning imorgon och MÅSTE dit.
Vill bara gråta för att jag har så ont och för att jag verkligen vill sova men inte kan göra det :'(( DÖ!

Nu har jag fått skriva av mig lite, men är klarvaken pga kaoset här innan så, får se vad jag skall hitta på nu. Jävla idiot, kunde du inte valt att cruisa någon annan dag istället??! Hörde av en musikalkollega att det kan ha varit Måns Zelmerlöw och nå melodifestivalenlarv, gahh. Iförsäg så kan det vara polisen också, men gick in på deras hemsida och där stod det inget på senaste nytt om något som hänt så... Och så kommer den igen?! Nä nu får det vara nog!!! Så här får man ju seriöst inte göra. AAARGH! Får något allvarligt damp-psyk-fel snart!!!!!


Jovisst, den här lilla leksaken var ju söt, men så söt kan inte den där jäkla tomten vara som sitter bakom spakarna på den aktiva helikoptern här utanför nej nej. Söta personer gör inte något sånt här. Så det så! In your face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0