Dansträning&Återhämtning

Jävla helikopterfanskap inatt alltså, ville bara göra något drastiskt. Fan vad less jag var. Helt sjukt. Direkt när jag lade huvudet på kudden igen och försökte somna om så hörde man fanskapet igen. Så jävla frustrerande läge så det är inte sant. Men somnade tydligen tillslut ändå. Vilken jävla mardrömsnatt.

*

Har iallafall haft en trevlig förmiddag, dansträning med musikalen! Orkade vara med lite, det var kul :) Men var totalt utmattad i kroppen efteråt, så viade en stund faktiskt. Jag ser fram emot kommande månader, det ska bli så kul allting. Känner dock att jag har tagit på mig för mycket saker, kroppen hänger inte med.. Ska börja plugga inför studieuppgift två som skall vara inlämnad på onsdag.. Egentligen har jag inga krafter överhuvud taget men jag måste faktiskt. Är så jävla förbannad, gahh. Men har inga krafter och ingen energi att ödsla på att vara förbannad så, den energin och kraften måste jag ha till att skriva min uppgift, men jag är så satans okoncentrerad. FYHELVETE är det enda jag säger.



Har inte vågat äta något ännu mer än yoghurt och skorpor, är så rädd för att spy igen. Min kropp återhämtar sig ovanligt långsamt känner jag.. Eftersom jag har så ont i magen så blir man ju orolig, men det är nog säkert inte någon större fara, det är bara musklerna runt mage, rygg och bröst som smärtar. Morgondagen bjuder på massor med plugg och sen eventuellt kören i Kista ifall jag orkar, vilket jag hoppas att jag gör! :)

*

Nu plugg!
K Y S S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0