Crazy weekend!

Vilken härlig helg med finbesök från Happis, det kan ju verkligen inte bli bättre :) Många goda skratt har jag då fått mig, ja absolut! Gårdagen var det mest shopping som gällde och javisst, det blev det också! En heldags shopping, tjejerna shoppade loss och pengarna bara rykte, hihi.. Så är det ju här i storstan! Jag shoppade ingenting mer än smink men det var dyrt nog, herrejistanes, jag följde med som personligt stöd och smakråd, ibland även som guide! ;) När dagen började lida mot sitt slut, så åkte vi hem en sväng, lämnade shoppingkassarna och tog oss en powernap. Vid 19-tiden åkte vi in till City igen för att äta middag i Kungshallen och avsluta natten med bio :) Det blev den nya filmen Winter's bone och den var väl helt okej men det kunde ha hänt mer, men den får absolut godkänt! Handlingen i filmen förstod man direkt och det följde en röd tråd genom hela filmens gång så det var ju bra det iallafall! Väl hemma igen så chillade vi ett tag, sen gick vi och lade oss.

*

Idag så åker mitt finbesök hem igen tll Happytown. Tråkigt ju.. Det är så kul med besök tycker jag. Men vi har iallafall haft en rolig helg tillsammans och tjejerna har både hunnit gå på MCR-konsert och shoppat, mission complited! Strålande solsken idag igen, häärliiigt värre. Igår var det riktigt vårväder ju, ca 24 grader i solen! Helt sick hur skönt väder det var! Om någon timma sådär så åker vi in till Cityterminalen där tjejerna tar buss från City till Arlanda, jag slussar iväg dem på nya äventyr emot Happytown! :) Själv försöker jag förbereda mig mentalt inför dansträning med musikalen på Kulturama, i klack.. Jag har endast mina "högsta" klackar här i Stockholm så jag får väl dansa idag med 10 centimeters klackar...


Foto: Anna Aava

Ha en finfin dag allihopa!
K Y S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0