We R Who We R

Take a breath, take it deep
Calm yourself, he says to me

Foto: Anna Aava

Då var man äntligen hemma efter en rätt så jobbig dag faktiskt.. Var i stallet och fixade i över två timmar, plus att jag då ansträngde mig vilket inte var bra känner jag nu, och för att jag är allergisk så nu tror jag till och med att jag blev sämre än vad jag var innan jag åkte dit. Men struntsamma, nu är det fixat iallafall.. Ikväll skulle det blivit, om jag hade varit frisk, bowling i Kalix med tjejerna, men så blev det inte eftersom jag fortfarande känner mig så otroligt hängig.. Var iallafall förbi med päronen till familjen Tolvanen som reser iväg till Florida imorgon! Vi pratade lite och så till sist önskade vi dem en trevlig resa, för det hoppas jag verkligen att de får! Nog för att jag är rätt så avis men, den tiden kommer väl också, förr eller senare. En liten utlandsresa, någon som är sugen?!

Nu är det dags för mat! Nu ska vi fira ;)
KYSS

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Så många som är utomlands nu, jag är jättesugen! Jag och Robin ska försöka åka i år. Men vet inte när, men jag hoppas på att vi har råd om några månader kanske :)

2011-01-08 @ 18:49:02
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0