W O H O !

Finally! Har äntligen äntligen kommit igång med träningen igen efter alla dessa månader i Sthlm då de har varit alldeles på tok för dyrt att gå och träna. Så i Sthlm så promenerade jag och joggade, men det ger ju också resultat i längden. Startade morgonen med en promenad kl 05,40 med mor och far runt staden. Happytown låg stilla, alla sov och endast tomten(?) NEJ VI var vakna ;D HAHA! Dagens andra träningspass var väldigt jobbigt, men även avslappnande, talar förstås om bodybalance! I lovet it. Min kära vän Laura drog med mig och de är jag glad för. Sen blev de promenad med Laura igen innan de blev dags för de andra träningspasset som nämligen blev bodycomat, och det är ju så jädrans kul!! Hihi, blir helt energisk av det!! Kvällen till ära, tog jag en kvällspromenad. That was my day! Wow, är nästan stolt över mig själv :) Men nu oroar jag mig inför morgondagen, om jag ens tar mig upp ur sängen... Men det är ett senare problem :) Haha!



Morgondagen bjuder på träning och plugg.
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0