stress..

När förändringens vind blåser bygger en del vindskydd medan andra bygger väderkvarnar.

Hoppsansa. Nu har det varit mycket att stå i, herre. Hela dagen igår var det typ stress sen jag vaknade. Vaknade väldigt tidigt för att börja städa lägenheten. Och ja, och det tog tid men fasen vad rent det blev, och är fortfarande ju! Man bör faktiskt städa i princip varje dag, eller iaf varannan, det blir så dammigt direkt, seriöst.. Men nu är det väldigt rent iallafall. Check. Vid lunchtid var jag ute och lunchade med en kär vän, det var trevligt! Kvällen avslutades över ett glas vin hos Bea och Robin! Vi spelade spel och snackade, det var skojj :)


<3

Idag har jag också haft en riktigt stressig dag. Ojoj. Men hade nån timme som var något lugn när jag var ute på en långpromenad med en bekant, det var mycket trevligt! Men jäkligt kallt!! Min morgonpromenad var mycket mycket varmare, vädret var mildare på morgonen. Det började blåsa upp vid lunchtid. Skall fixa lite hemmaspa nu och sen bara vila. Imorgon skall jag fira min kära väninna Linnea som fyller 20 år på måndag! :) Men först på dagen blir det ju stress, men äh! Fick ett väldigt tråkigt besked idag.. :( Det är nog bäst för dig ändå..

R.I.P
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0