Sömnlös..

Åh, jag gick redan och lade mig i sängen vid klockan 24 så att jag skulle kunna sova lite längre än vanligt.. Men jag kan seriöst inte sova.. Är jättetrött, men ändå liksom pigg.. Min förkylning och infektion i kroppen är nog också en bidragande del i det hela. Har så sjukt ont i lungorna och hostan tar död på mig.. Vet seriöst inte vad jag ska göra. JAG VILL SOVA. Seriöst, usch vad frustrerande.. :'( Skulle kunna göra vad som helst för att få ett par timmars sömn iallafall.. Så, ni nattmänniskor som är uppe vid den här tiden får väl underhålla mig. Jag vet inte om jag kommer att sova. Har tagit hostmedicinen men den verkar ju seriöst inte hjälpa, det är nog inte meningen att man ska hosta så mycket som jag gör ifall man har tagit både host- och astmamedicin. Wierd. Åh jag blir så less.. Jag är jättejättejätteJÄTTEjättetrött men ändå så kan man inte sova... Ingen trevlig typ som vill underhålla mig under dessa timmar tills jag kanske kan gå ut på en promenad i friska luften..?

Nej fyfan. Om man ändå bara kunde slockna nu, sittandes spelar seriöst ingen roll, bara jag får sova.. Låg och vred och vände i två timmar i sängen, kunde inte sova fast jag var så trött.. Då är det ju något som inte står rätt till. Smärtan höll och håller mig vaken, så lätt är det. Ena stunden fryser jag som om jag stod ute i snön med bara linne och fleecebyxor i -32 grader (ja de har faktiskt hänt) och i andra som att jag satt i en finsk bastu.. Det är helt sjukt hur jävla dåligt man kan må. Minns inte när jag mådde så här pyton sist.. Väldigt längesen måste det vara faktiskt.

John Blund besökte mig inatt, strödde lite sand i mina ögon och drog vidare. Men inte ens det hjälpte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0