Saturday!

Wohoo vilken toppendag! Seriöst :) Var en sväng förbi hos Linda, har inte varit där sen..jag kommer inte ens ihåg det! Fick värsta nostalgitrippen när jag klev in i huset där. Huhu, vilka minnen man har därifrån :') Vi satt och fikade lite vid matbordet och så helt plötsligt brister jag ut i världens förtvivlan/chock: Ni har ju fortfarande samma väggklocka! Haha.. Men det var jättekul, dit måste jag innan jag åker tillbaka också! Absolut, absolut. Vi promenerade sedan från Linda till Kuben (typ 500 meter) och där gick vi in vip-ingången eftersom jag skulle sjunga så. ;) Och då var klockan ca 15,20 och matchen började 17,00.. Men tiden gick ändå relativt snabbt, hihi! Och matchen, herregud vilken stämning det var i hallen! Asplöven spelade mot Björklöven (Umeå). Huhu, det var jättekul och spännande. Vi vann tillslut överlägset med 6-2. Sicken utklassning alltså! Dessutom så invigde jag matchen med att sjunga nationalsången även fast jag är så sjuk som jag är, men det gick faktiskt helt okej :) Rösten höll! Tack!
När jag väl kom hem så gjorde jag mig lite mat och satte igång en film på datorn, var helt utmattad efter dagen. Lite mycket av allt kände jag när jag fortfarande inte är frisk. Så har bara i princip vilat hela kvällen, har inte orkat med något annat.
8 april
Nu skall jag duscha och sova så att jag orkar med morgondagen också! =)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0