Plugg&snöänglar!

Har pluggat seriöst HELA dagen. Lite pauser då och då, tagit ett varv runt lägenheten för att sträcka på benen och kroppen, sen sattit mig ner igen. Helt sick, men nog har man fått mycket gjort :) Men har fortfarande kvar att plugga så skall skriva ett snabbt och kort inlägg så att jag kan fortsätta innan jag går och lägger mig.. Nu på kvällskvisten så kände jag mig så otroligt uttråkad men så räddade Jonna och Frida mig! Hade inte varit ute på hela dagen förutom på morgonen en kort sväng, så det var skönt att få andas frisk luft! Vi tog en långpromenad i stan i över 1 timma, jättehärligt. Frosten bara bet i kinderna! Gjorde även min första snöängel för i år! Naajs :)


Första snöängeln 2011

Nu ska jag plugga och sen sova :)
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0