Plugg&Ryttardebut!

Yeah, har tillbringat hela jäkla dagen med att sitta och plugga.. Varningstecken på att man kanske blir plugghäst snart? Eller, är man det redan kanske..?! Höhö. Har suttit och nött den där j'vla kurslitteraturen, och visst är det intressant, men det blir väldigt jobbigt mellan varven också, rätt så tunga ämnen man läser om. Visst har det varit kämpigt, men värst av allt så var det min huvudvärk som jag vaknade med på morgonen som inte alls ville släppa, men nu är den som bortblåst, härligt :)



Eftersom jag höll Linneas ridlektioner för två veckor sedan så fick jag rida Fio innan jag åker tillbaka till Stockholm som tack för hjälpen. Så jag valde att göra det idag när jag ändå hade en fri kväll :) Det var så otroligt kul att komma in i stallet igen, att veta att man skulle dit för att ta hand om hästen man skulle rida och senare samarbeta i ett ridpass!! Fio har fått för sig en massa jävla fasoner nu på sistone så jag var tvungen att säga nej väldigt väldigt många gånger innan hon förstod, seriöst?! Så var hon inte förut... Hon var stel som ett jäkla kylskåp de första 30 minutrarna men sen så mjuknade hon och började arbeta :) Hon blev riktigt avslappnad och såg faktiskt nöjd ut, bra att man kunde göra något bra iaf :) Med tanke på att jag inte har ridit sen i höstas, åkte till Gävle i början av augusti, har inte ridit sen dess.. :( Och så är Fio på annons nu också, stallet ska sälja henne.. :( Glad att jag fick lite tid med henne ikväll iallafall, har ändå kommit henne riktigt nära.. Min lilla gumma <3



LOVE U <3
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0