Pikkulauantai!

(Lill-lördag)

Gårdagen tillbringade jag min förmiddag i Kalix, det var mycket mycket trevligt :) Sen pluggade jag i typ 54354 timmar. Usch suck, blä. Men de går framåt iallafall, huvudsaken.. Min kurs började offentligt i måndags men vi har vår första träff nästa torsdag den 3 februari. Kul, fast jag kommer vara så otroligt VILSE, men det är ett senare problem! På kvällen var jag förbi Mia en sväng och sen var det träning som gällde, intensivgympa stod på schemat och det var såå härligt att träna. Men tror att jag tog ut mig lite, mådde sjuk illa när jag kom hem och hade huvudvärk, huvudvärken är fortfarande kvar .. Wierd.

Foto: Anna Aava

Imorse vaknade jag vid ca 8, steg upp och drog på mig ytterkläder och tog mig en promenad i det friska vädret, det var la najs! Trodde dock att min huvudvärk skulle släppa men icke sa nicke, kanske borde äta lite. Idag skall jag plugga hela dagen, måste faktiskt göra det, drastiskt jag vet men jag måste. Gaaah! Ge mig kraft och energi, dåligt med det nuförtiden. Jag ser fram emot helgen med brudarna! <3

Nu plugg!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0