Oh yes!

Glömde skriva att jag äntligen har fixat min finska mobil nu, den är i bruk igen men nu har jag ett annat nummer så alla ni som har finsk mobil och behöver numret, hör av er till mig på min svenska :) Nu är allt som det ska igen. Skönt det iallafall. Har bara chillat nu sen jag kom hem, tog mig en powernap här på soffan också tydligen, skönt vare alltså. Nu är jag sjukt trött, ser knappt vad jag skriver.. Någon som känner till en bra sångpedagog i Sthlms län? Isåfall, hojta till! Är i desperat behov av en. typ NU. Så, hihi, hör av er om ni vet någon :)

Nå niin, nu ska jag sova och hoppas att jag är lite mer levande imorgon än idag :)
KYSS & night




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0