Nytt stjärntecken ?!

Det var seriöst typ det dummaste jag har hört.. Någon uttråkad astronom som har hittat på det här. Nä usch. Jag föddes som lejon och kommer alltid att vara lejon. EN gång lejon - alltid lejon! Nu påstår sig den här astronomen att våra stjärntecken är helt felaktiga. Vissa gånger om man läst sitt horoskop i till exempel aftonbladet så har man känt igen sig lite. Och så har jag en bok om just stjärntecknet lejon här hemma och allt stämmer typ inte bra på en. Men alltså ?! Måste man typ ändra personlighet nu? Jag ska tydligen enligt schemat här nedan vara kräfta istället för lejon, nej pyttsan heller!!

Stenbocken: 20 januari till 16 februari.
Vattumannen: 16 februari till 11 mars.
Fiskarna: 11 mars till 18 april.
Väduren: 18 april till 13 maj.
Oxen: 13 maj-21 juni.
Tvillingarna: 21 juni till 20 juli.
Kräftan: 20 juli till 10 augusti.
Lejonet: 10 augusti till 16 september.
Jungfrun: 16 september till 30 oktober
Vågen: 30 oktober till 23 november.
Skorpionen: 23 november till 29 november.
Ormbäraren: 29 november till 17 december.
Skytten: 17 december till 20 januari



Svammel svammel. Som sagt, en gång lejon - alltid lejon! raawr ;)




Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag säger då detsamma!! Always lejon :)

2011-01-20 @ 19:05:46
URL: http://beatriiicej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0