Morning alla glada & pigga!

Vaknade vid halv 6 tiden imorse för att gå med mina päron ut på en promenad runt stan. Vi var ute i 30 minuter och gud så härligt väder det var. Väldigt mildt! Inte en enda själ på stan faktiskt, någon enstaka bil men, ingen som promenerade.. Nu skall jag käka nyttig frulle och ladda upp för dagens första träningspass, nämligen bodybalance!



Igår kväll var jag på vallegympa på aspen, och med min jäkla tur så var det ju förstås cirkelträning.. GOSH! Alla hann se mig dock när jag kom, annars hade jag sprungit därifrån. Nöjd över de jag presterade under passet, försökte köra till max, och jag tror jag lyckades!! Idag har jag dock ingen träningsvärk, bara lite stel i nacken.

Önskar er alla en trevlig onsdag!
KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0