Morniiing alla!

Ja, kan då inte påstå att det har varit någon god morgon så ni får endast ett morning, har sovit som en kratta - det vill säga i princip inte alls. Är så less på att inte kunna sova när man verkligen, verkligen vill det. BLÄ! Igår var det en riktig vilodag för mig. Kollade på tre svenska filmer: Masjävlar, I taket lyser stjärnorna och Solstorm, yeah. De alla var bra faktiskt, nog för att jag sett alla tre innan också, men friskade bara upp minnet lite ;) Nu skall jag hoppa in i duschen, har massor med ärenden att uträtta idag och har en tid på vårdcentralen 10,30 så det är bäst jag skyndar mig lite nu! Ikväll skall jag och Marris ha en dejt <3


Student 2010 <3

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0