Lönehelg&resväska

TACK BRUDAR FÖR DENNA FANTASTISKA HELG! Behövde den verkligen, jag hade det jättekul :) På lördag eftermiddag bjöd vi över familjen Tolvanen på finmiddag, vi hade det trevligt, åt gott (som jag lagat) och pratade. Senare under kvällens gång åkte jag till Annika och Håkan där vi hade bestämt att vi skulle samlas ett gäng tjejer, det var verkligen jättetrevligt :) Spelade spel och umgicks, mysigt värre! Sen blev det dags för krogbesök. Umppari blev det och det var väl helt okej, så bra som umppi kan vara liksom.. Men nog hade jag det kul :) Dock så var det svenska mobilnätet helt fucked up så min mobil hade finskt nät hela tiden , snacka om att de gick mycket pengar. Helvetes jävla halebop och telia. De är typ fortfarande helt knas. Men har blivit bättre iaf. Sov några få timmar, sen steg jag upp på söndagen och fixade mig inför födelsedagsfika hos Laura som fyllde 21 år :) Det var riktigt trevligt och GOTT fika, nami nami :) Kvällen tillbringade jag på folkets hus för buggträning, innan det sjöng jag nationalsången på hockey. De var Asplöven mot Piteå, hihi vi vann! YEAH. 5-4.



Idag har jag träffat underbara människor! <3 Köpt jättefina och jättedyra underkläder <3 Ätit gott, umgåtts, ja haft en helt underbar dag :) Nu återstår bara packningen.. Suck.. Åker tillbaka till huvudstaden imorgon.

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0